31 Ağustos 2012 Cuma

27.Hafta: Röportaj, Ailemiz ve Uzun Yolculuk

Her şeyden önce çok mutlu olduğum bir haftaydı. Dolu dolu, sevdiklerimizle, sürprizlerle geçti. Ara ara gelen ağrıları, yorgunlukları, krampları önemsemeyeceğim kadar güzeldi....

27.haftamızda bebeğim de gayet iyiydi, çok hareketliydi, herkese tepikler savurdu.

27.Hafta- Baby Center Görseli
Birçok kaynağa ve baby center'a göre 27.haftada bebekler gözlerini açıp kapatabiliyorlarmış. Çok güzel değil mi?

Bu hafta, kitabını yeni hamile kaldığım dönemde bebek ziyaretine gittiğimiz bir arkadaşım sayesinde keşfettiğim ve hayranlıkla okuduğum Ayşe Öner'le tanışmamla başladı. Zaten yazar ve hamile rehberi olan Ayşe Öner'in rahatlatıcı sesi, güven veren konuşmaları, şirinliğiyle başlayan haftam nasıl kötü gidebilirdi ki...

Kendisiyle W-World için röportaj yaptım ve bu sayede Yeni Doğan Özellikleri konulu eğitimine de davetli olarak katıldım. Hem eğitim hem röportajımız çok keyifliydi, röportaj Eylül'ün ilk haftası w-world.com/w-ozel 'de yayında olacak.

27.Haftam bayram haftasıydı aslında, biz de İstanbul'dan çıkıp küçük bir Marmara ve Trakya turu attık. 10 saatte varsak da bayramı Çanakkale'de huşu içinde, güzelliklerle, baklava, böreklerle kayınvalidemlerde karşıladık.:) Oradan hepbirlikte Çan'a geçtik. Çan çok eğlenceliydi çünkü ailemizin genişlediğini farkettim ve çok mutlu oldum. 4 sene önce Çan'daki ananemizin evindeki konsolun üzerinde eşimin kuzenlerinin evlilik fotoğrafları yer alırken şimdi hepsinin çocuklu çekirdek aile fotoğrafları yerleştirilmişti. Sonra teker teker geldiler; görümcemin 2 tatlı çocuğu Fatih ve Yiğit

dayı oğlumuz Gürhan'ın yakışıklı oğlu Yağız ve dayı kızımız Gülay'ın güzeller güzeli kızı Gökçe... Ve karnımda bebişimle ben hepsini büyük bir merak ve mutlulukla izledim.

Eltim yok ama eltiler gibi dizildik Gökçe ve Yağız'ın anneleriyle, biri sağımdan biri solumdan annelikle ilgili bilgiyle donattılar beni:) Tabii 2 çocuğuyla en tecrübelimiz ablamdı (görümcem)

Ailemizle güzel bir bayram geçirip, kocacımla çocuksuz son bir tatil hediye ettik kendimize; onun çocukluğunun geçtiği Akçay'a gidip, hep kaldıkları denize sıfır Güneş Kamping'te kaldık. Elbette çok şey değişmiş o gelmeyeli, ama deniz aynı anlattığı gibi buz deniz, ortam hala aynı sıcaklıkta...

Küçükkuyu, Edremit, Akçay gezip, üniversitedeki ev arkadaşım Tuba'yı da görüp, Bursa'ya kardeşimize gittik. Onlarla güzel vakit geçirip, bir gece dinlendikten sonra Gölcük'e dedemlere ve canım Duygum'a uğradık. Göbeğimi sallaya sallaya gezdim herkesi:) Artık iyice büyüdü karnım, görmeyen anlamayan kalmıyor:)

Bebeğim karnımda bir daha böyle uzun yollara çıkmam tabii. Uzun yolculuklar boyunca bazen arkaya geçip uzandım, bazen ayaklarımı uzattım, hemen hemen her 2 saatte bir mola verip kan dolaşımı açısından yürüdüm. Onu yordum diye azıcık pişman olmadım değil ama denize soktum onu, güzel yemekler yedirdim kızıma, büyüklerinin elini öptürdüm karnıma koyup:)

Kızıma not: Denizi sevdiğini düşünüyorum, umarım doğunca korkmasın, çünkü ben tam bir deniz çocuğuyum, seni de deniz kızı yapacağım! Öyle kısmetlisin ki bu yolculuğumuz boyunca kime uğrasak senin için birşeyler almış, yapmış, el örmesi hırkalardan tut, çeşit çeşit bodylere, monta, battaniyelere, şirin kıyafetlere kadar bagajımız boş gittik dolu geldik sayende küçük hanım. Biz de dayanamayıp senin için birşeyler aldık oralardan hatıra:) O tatlı şeyleri giyeceğin günleri hayal ediyorum hep.

Kendime not: Her şeyden çok çabuk etkileniyorsun, anne olacaksın sen, biraz daha güçlü ol, pozitif ol!